Między duchem a materią pośredniczy matematyka.

Hugo Steinhaus

Take a minute and think something about maths…

Z matematyką wiadomo jak jest:

  • wymaga ćwiczeń, a przecież dla tylu z nas to nuda
  • wymaga cierpliwości – dla niektórych słabo osiągalne
  • wymaga skupienia – OMG !!
  • wymaga dociekliwości
  • talent też robi swoje – na to wpływu nie mamy niestety

 

Innowacje matematyczne

  •  

Już słyszę te słowa: „Ja to nigdy matmy nie umiałem; Nie umiem i nie będę umiał; Ja to jestem humanista (sic! – jakby humanista nie myślał logicznie)”

A przecież wystarczy potraktować ją, jak hobby, wyzwanie, CHALLENGE 🙂
Albo zastanowić się do czego mi ona? Po co się tego uczę? Kiedy można to w ogóle wykorzystać?
Może więc warto znaleźć swój matematyczny cel?

 

 

„Matematyka jest sztuką, sztuka jest matematyką”

Innowacja dla wszystkich zainteresowanych uczniów szkoły, szczególnie tych, którzy lubią sztukę.
Raport za rok szkolny 2018/2019

„Po co mi ta matma”?

Innowacja skierowana do wszystkich klas, realizowana w ramach lekcji i podstawy programowej w każdym omawianym rozdziale.
Raport  za rok szkolny 2018/2019

„Matematyczna szkoła przetrwania”

Innowacja skierowana do wszystkich klas, realizowana w ramach programu w każdym rozdziale

Padlet o ciągach

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
Wektory

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
Prezentacja o funkcji kwadratowej na wesoło zainspirowana humanem w roku szkolnym 2018/2019
(pozdrawiam 🙂 )

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

Zadanie dla 3ph